Az OMG ügynökségei 1999 óta ajánlanak digitális médiatervezést és -vásárlást. 2011-től a cégcsoport digitális divíziója specialistákkal dolgozik SEM, Mobil, Analitika és Social Media területeken.Korábban az OMG márkázott tartalommal foglalkozó divízióját, a FUSE-t vezettem. (Linkeltem a blogot.)
Ami a közösségi médiát illeti, meggyőződésem, hogy a hangsúly itt is a tartalmon van. Ott kell, hogy legyen. Javarészt ebből az irányból közelítve ötletes megoldásokat gyűjtök itthonról és a nagyvilágból. Szerepelnek majd itt a facebook újdonságai és egyéb hasznos infók is. Kellemes olvasást kívánok!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.